Comunicat a les famílies del CBA

19 d’abril del 2020

Ja fa més d’un mes que hem hagut de deixar les pistes per a quedar-nos a casa confinats. I les previsions son que encara falta un temps per a poder entrenar i més per a competir.

Ahir varem rebre de la Federació Catalana de Bàsquet, una notificació que si es certifica la pròrroga de l’Estat d’Alarma, es donarien per suspeses la gran majoria de competicions de bàsquet.

I probablement això ens porta pràcticament a donar per acabada la temporada 2019-2020, tot i que a hores d’ara oficialment  no està tancada.

Pendents de com resol la Federació aquesta finalització, esperarem a veure com queden classificats els equips i quins pugen de categoria, etc. I no patiu , que l’equip tècnic i directiu del CBA segueix treballant des de casa, per a poder confeccionar els millors equips per a la temporada vinent .

Pel que fa a les quotes , la Secretaria General de l’Esport de Generalitat de Catalunya és clara al respecte a les entitats sense afany de lucre, com es el nostre Club, i cita que no estan obligades a fer cap devolució, ja que es considera una aportació en qualitat de soci (veure el document).

La Junta del Club Bàsquet Argentona però , entén que en les circumstancies actuals, no seria coherent de passar les quotes dels mesos d’abril , maig i juny,  si no podem entrenar, o ni tant sols treballar junts.

Es per això que mentre es mantingui la situació actual i no es pugi reprendre l’activitat esportiva no es giraran les quotes dels respectius mesos. En els casos que es va fer la inscripció en un únic pagament, o bé en  la modalitat de 2 pagaments, se us retornaria la part corresponent a aquests tres mesos. Però en aquests dos cassos ens hauríeu de donar una mica de temps per a  resoldre qüestions administratives.

Confiant que ens puguem veure aviat, rebeu tots i totes una abraçada ben forta.

#TotsSomCBA

#TotAniraBe.