Increible diumenge que hem viscut a la Caja Màgica de Madrid, en la final de la Copa Puleva.
Al matí els nostres s’enfrontaven al Baloncesto Claret Benimalet, representants de la Comunitat Valenciana, en un partit molt dinàmic retransmès pel canal de yotube.
Fins la mitja part les el marcador va ser foça igualat, pero a partir del quart periode els nostres van començar a marcar distancies, acabant amb un 69-42. Això ens donava pas a la Final, on s’enfrontarien amb els representants de la Comunitat Madrilenya, el Fundal Alcobendas.
Després de dinar i amb una calor sufocant, el partit va començar amb una igualtat que posava els nervis de punta. A cada basquet nostre, ells responien, i mai va haver una diferencia insalvable per les dues bandes.(16-15, 34-34, 45-45…) fins arribar al final amb un 71-73,
Podeu veure tot el partit en la pantalla de sota.
Sens dubte un gran final per a una temporada per l’equip i pel Club, fantàstica.
Felicitats al Rafa, l’Andrea i al Gerard , per aquest gran treball de tota la temporada, i als nois per tot el que ens han fet gaudir.
podeu veure mes fotos clicant aquí













